Esra

Hayat dediğin şey toplumun, geleneklerin, insanların kötülüğünün duygular, hislerini ,pişmanlıklar, umutlar, hayal kırıklıkları ve üzüntülerle günlük olarak karmaşıklaştırdığı basit bir işlemdir. Ne yazık ki bu böyle ve başka türlüsü düşünülemez. Ancak, genellikle bizim üzüntülerimizden, başkalarının sevinçlerinin doğduğu tesellisi ile baş başa kalırız. Yaşamasına yardım ettiğimiz insanların ayaklarının altında onlara destek olan bir basamak gibiyiz.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocuklar arasında yaşadıkları için her zaman çocukça duygular hissetmeye müsaitlerdir. İnsanlığın başına gelen en kötü şey, tüm insanların ilkokul öğretmeni olmamasıdır.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Tanrı adildir ve ne yaptığını bilir. Onun iradesinin bizim arzularımıza bağlı olamayacağını anlamayan biziz!
Sayfa 17·Kitabı okudu

Esra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
17 günde okudu
·
Okunma: 22 Mart 2026 19:58
·
2026 13. kitabı
Recep Özkul
7.1/10 · 111 okunma
Unutma ki hiç hata yapmayan bir insan yapabileceklerinin en iyisini yapmamış demektir.
Sayfa 139·Kitabı okudu