T.kerem

T.kerem
@Tkerem
ANKARA
İSTANBUL, 12 Aralık
2 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Son iki aydır aşık olduğum için kitap okuyamıyorum, özrüm kabahatimden güzel yani