O his...Tarif edemediğin.Bir dahası olmayacağını anladığın an. Gitmeyi kabullendiğin ama kalan da olabilirliğin ihtimali üzerinde düşündüğün.Ve bütün geri dönüş ihtimallerini yok ettiğin. Bittiğini önce kendin kabullendiğin. İşte gerçek bu. Tarifsiz, sızılı, yarım, belirsiz ve yolun sonunda kendini bulduğun ve kendin olduğun ...