İstersen yazar olayım;
Hepsinde ana karakter bendim
İstersem şair olayım;
Konu hep benim yaşadıklarımdı
İstersem ressam olayım;
Resimlerde hep benim bedenim vardı
İstersem müzisyen olayım;
Notalarım hep beni yansıtırdı.
Lakin artık bir önemi kalmadı... Çünkü ben tek kişi değildim eskiden... Şimdi ise cidden tek kişiyim ve bir özelliğim kalmadı...