Yani bir kişi fiziksel olarak zarar görmemiş olsa bile, duygusal olarak göz ardı edilmişse yada hisleri önemsenmemişse bu da travmatik bir etki yaratabilir diyor Gabor maté
Kitap öyle sürükleyiciydi ki, birkaç saat içinde bitirdim. Zaten incecik bir kitap. Ancak kısa sürede okumuş olmama rağmen, kitapta, karakterlerin birbirine karşı gösterdikleri bencillik ve duyarsızlık benim için en çok dikkat çeken noktaydı.Kadın ve kızın kendi çıkarlarını ön planda tutmaları, adamın yalnızlığı ve çaresizliği özellikle içimi burktu.