Eğer hayatınızda kötü birisiyle karşılaşırsanız
Hayatınızda kötü bir olmuş demektir
Ama eğer her karşılaştığınız kişi kötüyse
Sizde kötüsünüz demektir
Beraber olduğunuz insanlar, sade bir muhabbet edeceğinizden tutun bir ömür geçericeğiniz kişiye kadar, eğer iyi birisi değilse, sizi de aynı dereceye alır. Bazen karşıya suç atmaktansa, kendi yaptığımız seçimleri düşünmek gerekir. Kötü kişiyide iyi kişiye biz seçeriz, hatta belki de hikayenin kötüsü bizizdir kim bilir