Hayat çok güzel bir şey, acısı da tatlısı da güzel, güzel olduklarından değil ama. Hayatın direkt kendisi güzel, yaşamak güzel, yaşanılan bir şeyi acı veya tatlı diyebilecek halde olabilmek güzel, bitmesi bile güzel bazen, hiç bitmeseydi değeri anlaşılır mıydı yoksa. İzleriz bir filmi, film bitmese izlesek sonsuza kadar, ne anlamı kalır? Okusak bir kaç mısrayı, bir kaç kelimeyle bile bir hayatı anlatmasa, gerçekten güzel olur mu?