Aziz

Aziz
@Topraginkokusu
Hayat çok güzel bir şey, acısı da tatlısı da güzel, güzel olduklarından değil ama. Hayatın direkt kendisi güzel, yaşamak güzel, yaşanılan bir şeyi acı veya tatlı diyebilecek halde olabilmek güzel, bitmesi bile güzel bazen, hiç bitmeseydi değeri anlaşılır mıydı yoksa. İzleriz bir filmi, film bitmese izlesek sonsuza kadar, ne anlamı kalır? Okusak bir kaç mısrayı, bir kaç kelimeyle bile bir hayatı anlatmasa, gerçekten güzel olur mu?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Giden birinin uğrunda “keşke ben öleyim” demek bencilce midir? Çok özlüyorsun onu ama getiremiyorsun geri, biz ölsek onların yerine peki? Bu da onları aynı acıya sürüklemeyecek mi? Ölüm öyle bir şeyki, hiçbir tarafından tutamıyorsun kayıyor elinden, kabullenmek gerektiğini öğreniyor insan…
Ve işte arda kalan Bir avuç anı şimdi Koyup da bir başına Bırakıp gittin beni Ne güzek söylemiş cem karaca… ölenle ölünebilse keşke…
Kimseye etmem şikayet, ağlarım ben halime Titrerim mücrim gibi, baktıkça istikbalime
Yalnızlıkta çok güzeldir bir arada olmakta, ne olduğundan çok nasıl olduğu önemlidir, keyif almak lazım hayattan