Abi ülkede adalet yok ki, normal tabi. Adamı alıyorlar, 2 gün yatıp çıkıyo. Kes bakim Elini bir daha yapabiliyor mu? Adam kendini de öldürmüşte yani bu ilk değil genel konuşuyorum. Diyolarki birileri, doktorların yanındayız, hemşirelerin yanındayız, sağlık çalışanlarının yanındayız. Böylemi yanındasınız? Biraz vicdanınız olsun be!! Alışın artık böylelerine... Daha konuşacak çok şey var da, konuşturtmuyorlar. Allah ailesine sabır versin:(