Yanmısım cıra gibi sönmüyör icimdeki ateşim
Hasret sarar beni aglarım derin derin
Faydası yok bu cektıgım derdımin
Ne olur bir selam yolla cok özledim
Yar yaralarım cok derin
Simdı ben sensiz nasıl edeyim
Paramparcayım,sensiz beterim
Ne olur bir selam yolla cok özledim
Selamı kestin,cigerimi yaktın
Beni sana hasret bıraktın
Şu kalan ömrümü zehir eyledin
Yaktın yüregimi şimdi nasıl edeyim
Biliyorum senin sucun yok bu aşkta
Sensiz umutlarım,sevınclerim yok bilesin
Ne sen gelırsin,ne senden bir haber nefesim
Yanar yüregim aglarım sensiz ben perısan haldeyim
Sen benim tutkum,vazgecilmezim
Caresizligim,nefesim
O güzel gözlerine şimdi hasretim
Ne olur bir selam yolla seni cok özledim
Yaralarım derin olsada özleminle tutussamda
Sen yanımda olmasanda
Yaşamak senle güzel aşk senle
Yanar cigerim bir selam yolla
İNAN COK BETERİM...