@Ezliff Evet arkadaşlar bugün gülümün doğum günü ilk önce herkesten önce doğum gününü kutlamak isterdim ama malümü sebeplerden dolayı kutluyamadim ama ne demişler geç olsun güç olmasın seni çok seviyorum canım ablam iyiki varsın senle iyi günde kötü günde birlikte olduk Allah başka kötü gün göstermesin ama iyi günde daima yanındayım merak etme seni öyle günlerde yanlız bırakmam (😂)nice mutlu benli yıllara Allah gönlüne göre versin umarım hep mutlu olursun Allah seni bensiz ve tiriplerimsiz bırakması biliyorsun ki benim tiriplerim olmasa hayatın tadı olmuyor (😂) neyse seni çok seviyorum canım ablam♥️❤️🎉🍰