Biz gittik
Albayrak nazlı gelin gibi göklerde dalgalansın diye
Bu toprağın çocukları yetim kalmasın dedik
Kendi evladımızı yetim bıraktık gittik
Kanlı katillere kan kusturduk... gittik
Hilal ile Yıldızın ışığını ölümle karartmak istedi hainler
Biz ölmeden önce öldük
Hilalin ışığı parlasın diye
Millet o ışığın altında daim yaşasın diye
Ölümün üzerine yürüdük
Üstümüze hücum eden çakallara karşı
Korkup sinmedik
Ezan olup dinmedik
Bayrak olup inmedik
Şehit olduk biz Şehit...
Ölmedik...
Say ki bir cennet bahçesine koydular
Biz de memleket ile yanan başımızı
adı güzel kendi güzel peygamberimizin dizlerine koyduk
Belkide şu ahir ömrümüzde ilk kez huzurlu uyku uyuduk
Geriye künye bırakmadık
Mirasımız yalnızca isimsiz mezar taşları ve koca memlekettir
Vasiyetimiz bir hayır dua bir sonsuzz sevda bir kutlu davadır
Bu bu sözlerimse bir isimsiz vedadır
.
.
Asımın Nesli diyordum ya
Nesilmiş gerçek
İşte çiğnetmedi Namusunu ciğnetmeyecek