Fatih Toptaş

Fatih Toptaş
@ToptasFatih
"Kitap okuyordu üstadım, bu yüzden beni üzmez sandım." dedim hüzünle... "Yanılmıyorsun Kitap okuyanlar üzmez lakin, okuduğundan anlamak istemeyen üzer. Okumak Azizim insanı incitmeyen tek şeydir." dedi...
İstiklal Marşının Kabulünün 103.yıl dönümünde bizden gidenlere ithafen:
Biz gittik Albayrak nazlı gelin gibi göklerde dalgalansın diye Bu toprağın çocukları yetim kalmasın dedik Kendi evladımızı yetim bıraktık gittik Kanlı katillere kan kusturduk... gittik Hilal ile Yıldızın ışığını ölümle karartmak istedi hainler Biz ölmeden önce öldük Hilalin ışığı parlasın diye Millet o ışığın altında daim yaşasın diye Ölümün üzerine yürüdük Üstümüze hücum eden çakallara karşı Korkup sinmedik Ezan olup dinmedik Bayrak olup inmedik Şehit olduk biz Şehit... Ölmedik... Say ki bir cennet bahçesine koydular Biz de memleket ile yanan başımızı adı güzel kendi güzel peygamberimizin dizlerine koyduk Belkide şu ahir ömrümüzde ilk kez huzurlu uyku uyuduk Geriye künye bırakmadık Mirasımız yalnızca isimsiz mezar taşları ve koca memlekettir Vasiyetimiz bir hayır dua bir sonsuzz sevda bir kutlu davadır Bu bu sözlerimse bir isimsiz vedadır . . Asımın Nesli diyordum ya Nesilmiş gerçek İşte çiğnetmedi Namusunu ciğnetmeyecek
1000Kitap
Fatih Toptaş
Bu şiir kime ait biliyor musunuz?