Bazıları için her daim bir engel vardır mutlu olmanın ve mutlu edebilmenin önünde.. engelsiz mutlulukları özledim, engellere rağmen mutlu olabilmeyi ise öğrenmeliyim...
Birden bitti her şey ve herkes gitti... götürdüler yanlarında insanlığa dair ne varsa; samimiyet gitti, iyi niyet gitti, dostluk gitti, anlayış gitti...