📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çünkü bir bekleme yeriydi hayat. İnsan hep, beklerdi. Gelecek olanı da gelmeyecek olanı da. İyiyidi de kötüyü de. Gençken güzel günleri yaşlandığında ölümü. Çünkü dünya durup bekleme yeriydi. Hep beklenirdi, bir şeyler olsa da olmasa da beklenirdi. Yaşamak bazen sadece beklemekti. "
"... kesinlikle gelip birisi bizi kurtarsın demeyiz sorunlar yaşarken. Bir dost selamı, bir sevgili sarılması ararız. Biz kendimiz hallederiz zaten. İyiyken herkes iyidir, insanın rengi karanlıkta belli olur...
İşler yolundayken, sokaktan geçen insan da sarılır sana. "
"İnsanın her şeyden önce yanında rahat olacağı bir insana ihtiyacı var. Konuşurken kelime seçmeyeceği, söylediği şeyleri yanlış anlaşılma kaygısıyla söylemeyeceği bir insana. İyi günlerin yanında, kötü günler gelse de sarılıp beraber aşabiliriz her şeyi diyebileceği bir insana. "