Tuğba

"... bir varlığı değişmeye itebilecek tek şey, aşkmış."
1K
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben veda etmeyi bilmem, ne olur bana veda et."
1K

Tuğba

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
7 günde okudu
·
2024 4. kitabı
Ali Bayam
7.9/10 · 1.031 okunma
"Bir yangının ardından sadece küller kalmaz, yanmış olmak da kalır. Bunu, nerede söndürsün insan."
1K
"Çünkü bir bekleme yeriydi hayat. İnsan hep, beklerdi. Gelecek olanı da gelmeyecek olanı da. İyiyidi de kötüyü de. Gençken güzel günleri yaşlandığında ölümü. Çünkü dünya durup bekleme yeriydi. Hep beklenirdi, bir şeyler olsa da olmasa da beklenirdi. Yaşamak bazen sadece beklemekti. "
1K