Tuğba07

Tuğba07
@Tuba0763
Bazi insanlari iyi saniyordum meyerse gerizekalilarmiş
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkesin bir yarası vardır, gece kadar karanlık, okyanus kadar derin...
Bize diyen gerizekalı lara babık kendinlerini bize anlatıyorlar
"Özenmeyin demiyoruzda bari hakkını verin"...
Ayrılma için çok çaba göstermeyin