Bazen Bir Şeyi Çok İstersin
Bazen bir şeyi çok istersin, olmaz...
Hatta bazen bir şeyi ilk defa bu kadar çok istersin. Elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştıkça her şeyin daha da berbat olduğunu görürsün.
Çalışıp çabalarsın olmaz, dua edersin olmaz, tevekkül edersin olmaz.
Ne yaparsan yap, olmadı mı olmaz!
Olmadı mı zorlamayacaksın diye bir şey yok!
Zorlayacaksın... Olmuyorsa vakti değildir, hakkın değildir... Olmuyorsa hakkında hayırlı değildir.
Küsmeden, isyan etmeden sabredeceksin. Çünkü hayatta en güzel, en değerli olan zor olandır...
🔸Kahraman Tazeoğlu
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Gökyüzünün kapıları Ramazan ayının ilk gecesi açılır ve son gününün gecesine kadar kapanmaz.”
( Hz. Muhammed)
Ramazan-ı şerifin gelişine sevinmek mü'min alâmetidir.Bu mübarek ayı her zerrelerimizle yaşamaya niyet ettik. Hanelerimizden yükselen bu güzelliği âleme yansıtalım. Nesillerimizin anılarına, zihinlerine, kalplerine, ruhlarına mübarek ayın gelişini hatırlatacak dokunuşlar yapalım. Yapalım ki hoş gelen Ramazan bizleri de hoş etsin, bizden razı olsun ve ümmettin gelişine vesile olsun..❣☀️