Tuba Sevim

@Tuba_sevim·
·
sabitlendi
"قل للذي اذاك؛ ان الله لن ينسي.."🍂 "Seni incitenlere söyle; Allah unutmayacak.."🍂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güzel konuşmak İnce düşünmek Halden anlamak Sevmek Düşeni kaldırmak Ağlayanı güldürmek Sarılmak Hep bedava biliyor musunuz. Farid Farjad
Hiç Şüphesiz!
اَلَّذ۪ينَ اِذَٓا اَصَابَتْهُمْ مُص۪يبَةٌۙ قَالُٓوا اِنَّا لِلّٰهِ وَاِنَّٓا اِلَيْهِ رَاجِعُونَۜ (Elmalılı Hamdi Yazır Meali) Onlar başlarına bir musibet geldiği zaman: "Biz Allah'a aidiz ve sonunda O'na döneceğiz." derler.
Din
Çok merak ettim, hâlâ küçük prensi okumayan var mı? :)
Zulmün topu var, güllesi var, kal'ası varsa; Hakkın da bükülmez kolu, dönmez yüzü vardır. Ben de derim: Ehl-i dünyanın hükmü var, şevketi var, kuvveti varsa; Kur'anın feyziyle, hâdiminde de: Şaşırmaz ilmi, susmaz sözü vardır; Yanılmaz kalbi, sönmez nuru vardır. Mektubat - 73