İnsanın En Büyük İmtihanı Kendiyledir Ne Kadar Yorulursa Yorulsun Ne Kadar Bezerse Bezsin Kendini Bırakıpta Alıp Başını Gidemez Kendinden En Çok Nefret Ettiği Anda Bile Kendiyle Yaşamaya Mecburdur...
O Yüzden Bu Hayatta En Çok Kendinize Önem Verin Ve En Çok Kendinizle İyi Geçinin Bir Başka Siz Daha Yok.