Neden insanların batıl itikadına karşı bu kadar katı davranıyorduk ki ? Birine zarar vermediği sürece ilişmesek de herkes kendi anladığında bulsa tesellisini ?
Haksızlığa uğradığına inanan herkes gibi de haksızlık yapmayı kendine hak bellemişti.Kötülük yapmak için daha iyi bir sebep var mı bu alemde Settar? Haksızlığa uğradığına inan bir kere , kıramayacağın dal kalmaz.