...тυgвα ∂αуαи...

...тυgвα ∂αуαи...
@Tubi0993
Sevmek için yan yana olmak şart değil Size her sarılan,sizi her öpen,sizi sevdiğini her söyleyen sahici değildi. Sevmek; tenden önce yüreğe dokunabilmektir Sevmeye mesafeler engel değildir.. #149989544 #155209841 #156694651 #158750756
Kamu işçisi
Lise
Aydın
Köşk, 26 Ekim 1993
473 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Mahur Beste
Şenlik dağıldı bir acı yel kaldı bahçede yalnız O mahur beste çalar Müjgan'la ben ağlaşırız Gitti dostlar şölen bitti ne eski heyecan ne hız Yalnız kederli yalnızlığımızda sıralı sırasız O mahur beste çalar Müjgan'la ben ağlaşırız Bir yangın ormanından püskürmüş genç fidanlardı Güneşten ışık yontarlardı sert adamlardı Hoyrattı gülüşleri aydınlığı çalkalardı Gittiler akşam olmadan ortalık karardı Bitmez sazların özlemi daha sonra daha sonra Sonranın bilinmezliği bir boyut katar ki onlara Simsiyah bir teselli olur belki kalanlara Geceler uzar hazırlık sonbahara Attila İlhan
Reklam
Bazen öyle bir ilişkiye tutulursunuz ki,
Ne sevebilir, ne terk edebilirsiniz. Kör kütük bağlanmışsınızdır aslında... En güzel yıllarınızın, acı tatlı hatıralarınızın ortağıdır; iç çekişlerinizin sebebi, yazılarınızın ilhamı, sohbetlerinizin konusudur. Göz yaşlarınızda, bilinçaltınızda, kahkahanızdır. Korkunca saklandığınız bir sığınak, coşunca öptüğünüz bir bayrak... Can Dündar
Bilir Misin?
Kaç çığlık olup yıkıldı yüreğim, giderken Bilir misin? Nasıl bir cana hasretti yüreğim, yolumdan döndürecek Bilir misin? Nasıl zor oldu, ardıma bakmadan çekip gitmek "Kal" (Kal, kal, kal) "Kal" desen kalacaktım Demedin oysa
Kal" deseydin kalırdım, demedin oysa...
Kuru bi' "Bitmesin"'den başka hiçbir şey demedin Öyle kuru, öyle soğuk, öyle uzaktı ki ondaki anlam Bu kadar kolay mıydı her şey, bu kadar yakın mıydık uçuruma?