...тυgвα ∂αуαи...

...тυgвα ∂αуαи...
@Tubi0993
Sevmek için yan yana olmak şart değil Size her sarılan,sizi her öpen,sizi sevdiğini her söyleyen sahici değildi. Sevmek; tenden önce yüreğe dokunabilmektir Sevmeye mesafeler engel değildir.. #149989544 #155209841 #156694651 #158750756
Kamu işçisi
Lise
Aydın
Köşk, 26 Ekim 1993
473 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Bazı kitapların son sayfası
Çok sevdiğin insanları kaybetmek gibi...
Reklam
Bazen düşünüyorum ben bu devrin insanı değilmişim diye.
Merak ediyorum acaba bu düşünce sadece bende mi var, yoksa benim gibi düşünen var mı diye..
1000Kitap
Ne çıkar yanımda olmasan!
Kalbim senden ibaret değil mi? Uzaktan sevmek zor demişsin. Etme sevdam! Görmeden sevmek ibadet değil mi? Cemal Süreya
Aşk
Oğuz Atay şöyle yazmıştı ;
“Beni ya şımartın ya da kapı dışarı edin. Yarı içtenliğe dayanmam zor benim.” Öyle işte…