Bazen hayat ne kadar da saçma görünüyor.
Neden yaşıyoruz ki?
Kim için, ne için,
Hep mi çabalamalıyız şu hayat için?
Hiç molası yok mu?
Ve bir anda gerçekler kafana dank eder.
Molası yok bu hayatın.
Sadece başlaması ve bitişi var.
Doğar ve ölürsün.
Arası mücadele...