Çocuk bakış açısı ile yazılmış çok az kitap var. Paddy Clarke Hahaha, yaramaz bir erkek çocuğunun bakış açısından yazılmış çok güzel bir kitap. Çocuk kitapları okuyamam, çok sıkılırım. Ama bu yetişkinler için yazılmış bir kitap. Zaman zaman kahkaha attırdı zaman zaman da hüzünlendirdi. Erkek çocuklarının çılgın dünyasına taaa dibine kadar daldık. Kitap ilerledikçe Paddy’nin algılayış biçimi değişti ve büyüdü. Hayat ağırlaştı. Babası annesini incitmesin diye geceleri nöbet tuttu. Uykusuz kaldı. Çocuklar çok değerli ama aynı zamanda ilkeller de. Çocuklara yönelik şiddeti de, Çocukların akranlarına uyguladığı şiddeti de gördük. Annesiyle olan yakın ilişkisi ve babasıyla olan mesafesi ve ona karşı olan korkusu…Çocukluğun inceliklerini bu kadar iyi hatırlayan başka bir yazar var mıdır? Roddy Doyle