Güzel bir kitap. Yalniz Finans kisimlarinda dikkatimi toplamak zor oldu. Gene de borsa islerinden anlayanlar icin amerikadaki ekonomik buhran ve nedenleri ilgi cekici olacaktir. Kitap ilerledikce ters köse olmamak elde degil. Ve yazarin bu kitap icin oldukca arastirma yapmis oldugunu tahmin ediyorum. Dinlemek yerine kitaptan okumak daha mi iyi olurdu diye kendime sormadım degil. Gene de tavsiye ederim. Tarihi gücü elinde tutanlarin yazıyor olduğu gerçeği kitapta bol bol vurgulaniyor. Tarihte Bazi gercekler saptirilmis olabilir ve doğrusunu belki de hic bir zaman ögrenemeyecegiz.