Yaşamanın yaralı yanları işte!
Her köşebaşı ben, her köşebaşı sen...
Adı mı?
Adı, yaşam!
Adı, yaşamın kırıntıları!
Adı, yaşamın hastalıklı yanları! Yanlarımız...
Yetti be hayat!
Bir de cinnet yüklenecek sırtımıza şimdi, sus diyemedikçe çığlıklara!
Ve saramadıkça hem kendi hem de başkalarının yaralarını...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Özüm babam, gözüm babam seni nasıl döksem kalemin ucundan ruhun titriyorken bir mum alevinde. Ne vakit senli uykulara yatsam düşüm sen, gelir o mağrur yüzün uyanırım, tepeden tırnağa koyu bir hüzün.”
Sokakta çocuklarla oyun oynayan, oyunları bozulmasın diye namazını uzun tutan, namaz kılarken sırtına çıkan çocuklara ses çıkarmayan, bacaklarının arasını açıp çocukların hareketini kısıtlamayan, ağlayan çocuğun sesine dayanamayıp namazını acilen bitiren ve çocuğun derdini soran bir peygamberin örnekliğindeki baba imajını evrenin her bölgesindeki yetim yüreklere yansıtmak misyonumuz olmalıdır.