...erkeklerin her zaman değişim, kadınlarınsa mevcudu koruma peşinde olduğunu söyleyen eski bir deyiş yok muydu? Bir kadın yaşamın verdiğini kabul eder ve onu en iyi haline getirirdi, bir erkekse daha fazlası ama aynı zamanda daha kusurlusu için pazarlık ederdi.