Demin bir iletiyle karşılaştım şöyle diyor; "doğru insanların yanlış insanlarla sınanmadığı bir evren istiyorum" Kendi başına doğru veya yanlış insan diye bir kavram yoktur sizin için doğru insan olmayı arzulayan kişi doğrudur bunu arzulamayan kişiyi seçtiğiniz de o insan yanlış değildir sadece sizin için yanlıştır ve doğru olmak istediği insan için doğru olur yanlış insanla sınanmak bir seçimdir seçimlerinizin doğrultusunda sizin kendiniz için doğruyu veya yanlışı ayırt edebilecek kapasitede olmanızla alakalıdır...