Tuğba

Tuğba
@Tugbalgn
Kitap okumak başkaldırmaktır!
Endüstri mühendisliği
Istanbul
120 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Iyi ki doğmuşsun 💐 “Rüzgârdan mamüldür hayat, geçip gider. Geçip gider. Lakin, fırtınanın dinmesini beklemek değildir yaşamak. Yağmurda dans etmek, kırılan bir bileğin üzerinde sek sek oynayabilmektir. Yani ki, yaşamak ciddi hadisedir.” Reşat Nuri Güntekin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok yorgunum beni bekleme kaptan Seyir defterini başkası yazsın Kubbeli çınarlı mavi bir liman Beni o limana çıkarmazsın youtu.be/DGFmhaYeIQc
"Boynuna sarılmak için uzattım kollarımı üç defa, boş yere kucakladığım hayal sıyrıldı gitti kollarımın arasından üç defa, ince esen bir esinti, uçup giden bir düş gibiydi sanki." 📖| Aeneis, Vergilius 📌| Sarılmanın Anatomisi, Luna Lu (2016)
1000Kitap
Sözcüklerim varmıyor uzaklığına, Suskundur takvimlerde adım üstelik, Bir bir düşüyor bütün öpmelerim, Ağır yenilgiler alarak. Kalbimse sildi bütün defterlerde, Adresini, yokluğunu kıyamet bilerek.. Sadece susarak özlüyorum seni, Hiç tanımadan, ne garip.. Sense uzaklara çivili, Bir deniz gibisin resimlerde. Dokunsam dersim olur göçerim mecburen, Yalnızlığın on milyon olur; İstanbul, Duydum çok sonra, Adın önemli değil; Acın aynı tadı veriyor zaten.. Islık çalan zamanlardan gelmiştim, Bilirim bulutları eskitmenin güzelliğini, Zaman, o zaman değil şimdi, Güneş yine doğar bu kente, Ama gözlerin gözlerin.. Şimdi adı yok hiçbir sevgilinin, Sıcak dokunuşunda dağılan, Binlerce öpücüğün.. İşte buna bıçak çekiyorum, Bir kadın, aşkını savunan