Evli olan ağabeylerin çektiği bir ızdıraptan bahsetmek istiyorum.Birçok ünlü düşünür diyor ki:”Hanımların en güzel yaş aralığı 0-2 yaş grubudur.Sonra konuşmayı öğreniyorlar.”
Kader ve seçimler üzerine farkındalık yaratan bir yazı.Toplum nezdinde bahtsız kaderim algısını çökerten mantık çerçevesinde doğru bir algıya oturtan bir kitap ve genellikle sanki karşımda biri var muhabbet ediyormuşuz gibi hızlı ve güzel bir anlatıya sahip..