Bir melek süzülür kalbime doğru,
Adını fısıldar:''Unutmak zordur''
Geceler beyazdır,hüzünse ince,
Bir tül gibi sarar yüreğimin dengine.
Uykuya dalarken kalbim titrer,
Bir ses der içimden: ''Yine bekle,yine...''
sen istinye de bekle ben buradayım
içimde köpek gibi havlayan yalnızlığım
belki gelmem gelemem beş dakika bekle git
çünkü ben buradayım karanlıktayım..