Kadınlarımızı yok sayarak, evlere kapatarak onların ışığından, yeteneklerinden, ilhamlarından yararlanamadığımız için mi acaba toplum olarak eksik kalmıştık?
Dimitrina'yla aşkımız mutlu sonla bitmemişti ama iyi ki yaşamıştı çünkü her insan gerçek aşkı bir kez olsun tatmalıdır bence, vuslat mümkün olmasa da hatırası yeter!