Annesi:
>>Canım evladım, haydi yatalım, sen çok yorgunsun,>> dedi.Odalarına girince, Tülay kendisi için ayrı bir yatak yapılmış görünce annesine yalvarmaya başladı:
>>Oh, ne olur anneciğim, beni bu gece koynuna al.>>
Nermin:
>>Peki, yavrum, >>dedi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eski Türkçeyi bilmez ve eski yazıyı bilmez isen, Türkçeni, ben bir lisan olarak kabul edemem; o zaman iki lisan biliyorsun demekti.İngilizce ve Fransızca bu atık gündelik bir şey oldu.Hem de senden daha iyi bilmek şartıyle bak, dedi.İshak;>> İren kaç lisan biliyor, Almanca, Fransızca;İngilizce; İspanyolca;Rusca Rumence Yidiş. Burada da İbranice de ögrenecek başka çare yok. Her ikinizde de >>Şark dilleri>> mektebine gidersiniz, İbranice ve Arabca ögrenirsiniz; sen de Türkçe derslerine gir, anadilini öğlen; Eski Türkçeyi, eski harfleri öğren,>>demişti patron İshak.
Maalesef, en kıymetli varlığımız olan bu insanlar, ya kendi hallerine bırakılıyor veya neler, ne güzel şeyler yetişecek olan bu münbit topraklarda yaban otu veya daha fenası kötü tohum ekiliyor.
''Sevgili anneciğim''
Üzülmeyiniz intihar falan etmedim, hayatımı kurtarmak ve daha iyi bir hayat sürmek ve ilerde size ve kardeşlerime bakmak için evden ayrıldım.
Beni affediniz, kaedeşlerim de affetsin.
Günahkar kızınız Perizat''