Ceren

Ceren
@Tulipe
"Şaşırdım kaldım işte "..
Ayak izleriyle, kanla, çiçeklerle dolu önüm Ne sevdalar geçmiş Aşina geliyorlar, bizzat görmediyse de gözüm
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sesimi duyan nadir, bir elin parmağını geçmezdi Onlar da kulak tıkamayı tercih etti
Işık ve aydınlıkların Ne işlevi kalırdı Şayet bu karanlıklar olmasaydı?
"Ne suçum ne günahım, yaktıklar beni "
Yükünü sevmedikçe, vuslatın saydığın yol sonunu gözlerinle seçemezsin