Ceren

Ceren
@Tulipe
"Şaşırdım kaldım işte "..
"Yüzüm sırıtsa bile içim yaş döker oldu "
Reklam
Şiirden şiire koşuyorum, kayıyorum, savruluyorum şimdilerde. Bilmiyorum, şairler neden hep senden bahseder her şiirde..
Kulağıma çalınıp durdu, bahsederdi hep Ama kestiremedim hiç Sevda mı, veda mı?
Elleri üşümüştü çok Kalbi ise yangın yeri
"Seninle karşılaşıp solduğum andı ölüm Yüzüne baktığında tutuşup yandı ölüm"
Reklam