Ceren

Ceren
@Tulipe
"Şaşırdım kaldım işte "..
Birgün bu gözlerle son defa gökyüzünü seyredecek olsam da..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öyle dalgın ki yüreği bir yerlere toslayıp duruyor
Bir an olsun tasalanmamak bir şey adına Ne hoş olurdu..
Yanılmak isterdim Hakkında..
Gün geliyor ki kalbi bile şaşıyor insana Nasıl yer veriyor hala öylesine bir nanköre