Kbayram

8/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2019 50. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 21 Mart 2019 00:07
Netocka Nezvanova Dostoyevski nin üçüncüsü okuduğum kitabı.İlk okuduğum delikanlı çoğu kişi tarafından sıkıcı bulunmuş bir kitabıydı.Ben ilginç bir şekilde anlatım tarzından mıdır bilmiyorum sürükleyici buldum. O zamana kadar okuduğum hiç bir kitaba benzemiyordu.İkinci okuduğum kitabı insancıklardi.İlk yazdığı kitabı çok merak etmistim.Mektuplasma şeklinde yazılan kitapları sevmememe rağmen zevk alarak okudum. Gelelim bu kitaba, yaa yarım kalması çok kötü olmuş , 200 km/saatle giderken birden aracın durması gibi afalladim .Keşke devam etseymis dedirtiyor. Öyküyü kurgulanması harika .Genelde hikaye başlayınca çok kitapta sonu tahmin ederek okursun .Dostoyevski ters köşe yapabilen enteresan bir yazar. Bir de erkek yazarların kadın baş karakteri yorumlamasını ilginç ve dikkat çekici buluyorum. Bu kitapta beni etkileyen ikinci unsur. O dönemdeki okuyucu kitlesi neden bu kitabı bitirmesi yönünde baskı yapmamışlar anlamadım.:((( En azından prensesin kocasindaki sır perdesini biraz daha aralasaymis. :)))Neyse olan olmuş yarım da olsa seni tanımak çok güzeldi Netocka.. Şiddetle tavsiye ediyorum...
1000Kitap
Netoçka NezvanovaFyodor Dostoyevski · Öteki Yayınevi · 20163,057 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Kbayram

, bir kitap okudu
8/10
·192 syf.··
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2019 50. kitabı
Fyodor Dostoyevski
8.2/10 · 3.057 okunma
"Kötümser ,' İşler daha kötü olamaz ' diye feryat ederken, iyimser ,' Olabilir, daha kötü de olabilir' dermiş.
Sayfa 430·Kitabı okudu
Yanımda olmanı istiyorum diyemedigim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz ,sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!
Sayfa 15·Kitabı okudu