sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
Gün içerisinde hoş diyebileceğim bir kaç cümle duymalı ,söylemeli ya da okumaliydim.