Kitapların beyaz perdeye uyarlanmasını ve okuduğum kitapları bir de beyaz perdede izlemeyi çok sevdiğimden midir bilmiyorum bu kitabı okurken, izlemenin de çok güzel olacağını düşündüm. Kurgusu ve anlatımı çok güzeldi. Okurken yaşadım, karakterlerle güldüm, ağladım, mutlu oldum ve hüzünlendim. Çok hissettiren ve etkileyen bir kitap oldu benim için.