Kitabı yazarın yıllar önce okuduğum iki kitabını sevdiğim için almıştım ve her kategoride yazabilen bir yazar olgusuna pek inanmadığım için, beklentim çok düşüktü. Ancak bu kitap o kadar güzel yazılmış ki, her yaşın okuyabileceği, fantastik olmasına rağmen absürt olmayan bir kurgu barındıran v merak içinde bırakan bir kitaptı. Ben çok sevdim.