~Kübra

~Kübra
@Ture__official
En güzel tarihim~01/09/20🔐⛓️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Bir ömür sevicem seni'❣️♾️
Beni şimdi değil, Seneler sonra hatırla. Seneler sonra hatırla ki; Her şeyin geç olduğunu fark ettiğinde, Bir şeyleri mümkünken yapamamanın Pişmanlığı hiç gitmesin yüreğinden..
Neden yorgunsun sorusuna yanıt aramaktan ve bunu sormasınlar diye gülümsemekten yoruldum!
"İnsan olan, utanır..."dedi biri.. "Olmuş insan,utanır.."dedi diğeri.. "Utanan,insan olur.."dedi üçüncüsü