~Kübra

~Kübra
@Ture__official
Beni şimdi değil, Seneler sonra hatırla. Seneler sonra hatırla ki; Her şeyin geç olduğunu fark ettiğinde, Bir şeyleri mümkünken yapamamanın Pişmanlığı hiç gitmesin yüreğinden..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden yorgunsun sorusuna yanıt aramaktan ve bunu sormasınlar diye gülümsemekten yoruldum!
"İnsan olan, utanır..."dedi biri.. "Olmuş insan,utanır.."dedi diğeri.. "Utanan,insan olur.."dedi üçüncüsü
~Herkes kaybettiğine yansın sen benden başla..
Aynı salkımın üzümüyken farklı şişelere şarap olmuşuz...