Bu kitabı kaleme almış olan kardeşimiz kendi başından geçen olayları yazmış. Belki bir çoğumuzun başına gelse ya pes eder ya da isyan ederdi. Ama Mustafa bey pes etmemiş, dik durmuş, ayakta kalmış. Tüm başına gelenlere rağmen insanlar iyi niyetle ve sevgiyle yaklaşmış. Kitap hakkındaki tek olumsuz görüşüm kitabın içerisine çok fazla tıbbı terim koymuş ve bu kitabın akıcılığına bence biraz zarar vermiş. Dediğim gibi yazar başından geçenleri yazmış, belki yaşadıklarının milyonda biri, o genç yaşında o kadar çok şey yaşamış ki buna rağmen ayakta. Ben kendi adıma bunu başaramadım onun yaşadıklarının yanında benim ki belki zerre kadar küçüktü ama onun gibi çabalayamadım, ayakta duramadım. Yüreğine kalemine sağlık kardeşim. Kardeşim diyorum çünkü yazar benden küçük yaşta. Ama yüreğiyle, kalemiyle, dik duruşuyla benden büyük...
Mea CulpaMustafa Yılmaz · Arel Kitap · 201712 okunma
İntiharı sadece yukarıdan salınan ipi boynunuza geçirmek olarak bilirler, sonunda ölüm olan.. Halbuki insan bir kaç defa intihar edebilir. İllaki ölmesi gerekmez; çünkü size ölümden daha çok acı veren şeyler vardır.
Sen gönlüme konan hiç ölmeyecek bir kelebeksin. Sen, iyi olan her şeye sebep olduğun için, ömrümün üzerindeki sokak lambaları gibisin... Karardıkça, karanlıkta kaldıkça yanıyorsun.