Bazen acılarımıza odaklandığımızdan gözlerimizin önündeki kıymetlilerimizi göremeyebiliyoruz ne yazık ki..
Ancak kaybedince anlıyoruz kıymetini lakin mühim olan o hayattayken yanı başımızdayken onu görmek. Hayata karanlık pencerelerimizden bakmak yerine aydınlığa yönelmeliyiz çünkü hayat çok kısa
İlk adımı attığınızda, "Hep ben alttan alıyorum, hep ben adım atıyorum." şeklinde düşünmezseniz, verdiğiniz emeğin karşılığını alırsınız. Bu şekilde bir düşünce aklınıza gelirse, şöyle bakın olaya: " Ben inatlaşmayı mı bitirmek istiyorum yoksa evliliği mi?", "inatlaşmayı bitirip evliliğime emek vermek istiyorum."diyorsa iç sesiniz, işte siz evlilik bilinci oluşmuş tam bir yetişkinsiniz demektir.
İnatlaşma, aynı zamanda bir psikolojik savaş stratejisidir. Karşıdaki insanı yorma ve caydırma çabası olarak görülür. Peki, kim bugüne kadar inatlaşmanın verdiği bir zaferi kutlamış ki...
Eşlerin birbirine zaman ayırması, dertleşmesi, birlikte eğlenip birlikte hüzünlenebileceği bir hayat tahayyül etmesi evlilik bağını gönül bağıyla düğümlemektir.