Ağlamak istiyorum...Çok yoruldum biliyor musunuz.Kendimden, düşüncelerimden, karanlıgımdan... Nefes alamıyor gibi hissediyorum. Boğazım da bir dügüm var..Ne hissedicemi şaşırdım.. Okulda onların yanında düşünmeyi bırakıyorum gülüyorum hiç bir şeyi düşünmüyorum çok mutluyum sanıyorlar ama hiçte öyle değil ayrılır ayrılmaz bazen orda da öyle ruhum kayboluyor sanki...Susmak istiyorum sadece çünkü nasıl anlatıcamı bilmiyorum...Yetersiz ve güçsüz berbat bir insan arkadaş gibi hissediyorum...