Zaten Tanrı da bir sokak çocuğu değil midir ? İlk kez orada bulunmamış mıdır o da ? Evde kimseye vahiy gönderilmediğine göre, hoca efendi,kutsal Tanrısını, alıcıyla buluşturma işinde,bir günü daha geride bıraktıktan sonra,tıpkı kasabın önlüğü gibi cübbesini dolabına koymaz mı ?