Boşver

Boşver
@Twentyoneee
Boşver
Problem ne kadın ne erkektir. Çoğu zaman problem bakış açısı, algılama biçimi, yetişme tarzı, vizyon Ve zihniyettir!
Eğitim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ma si maoropen" derdi, ben anlamazdım ama o derdi.
Özlüyorsun ama gelsin istemiyorsun. Mesaj atsın istiyorsun ama konuşmak istemiyorsun. Deliler gibi sesini duymak istiyorsun ama aramak istemiyorsun. Umrunda değil, ama aklına geldiğinde kalbindeki o sızıyı yok edemiyorsun. Özlemek mi acaba bu? Unutmak mı yoksa yavaş yavaş? Bilemiyorum..
"Önce biraz ağladılar. Ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!"