emiliter

Kendimi çok yalnız ve çok başarısız kayıp hissettiğim bir dönemdeyim. Hala daha bir şeyler için uğraşıp mücadele ediyorum çalışıyorum allahım bu emeklerimin bir karşılığı olsun ve orada mutlu olayım. mutlu ve başarılı olayım işimde ve bir de bu çekik gözlü oğlanla sevgili olursak söz çok daha iyi bir kul olacağım teşekkür ederim
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ne aşkta ne kumarda kazandım bitik bir halde sigara üstüne sigara içiyorum
sigara ve muz ve vedanın vedasının vedası. ne umut kaldı ne bir şey belki ona veda sözleri söylemedim belki başka bir şey ama az önce kötü korkunç bir haber gördüm ona yazmak istedim. senin iyi olman mutlu olman her şeyden önemli diye ama ne gerek var yazmak için bahane aramama ne gerek var zaten yazmak isteyen benim. konuşmayan o benim bir anlık kopuşlarım yüzünden bu güne kadar uzadı bir veda. her neyse umarım hep mutlu olursun ben sağıma döndüğüm vakit hep seni görmek istiyorum
Ümit Yaşar
Farz et ki denizde beraberce yüzmüş sonra sıcak kumlara uzanmışsınız
Alıntı