Madem her kitap bir karakter bir hayat ise , o halde kaliteli insanları tanımak , dinlemek karsılıklı sohbet etmek iyi bir kitapla sohbet etmek demektir ..
#Kamp#otostop#tabikiÇaY#veMüzik#veDoğa…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kabaca söylemek gerekirse ben libidosu ile nesne libidosu arasında da bir karşıtlık görürüz. Biri kullandığı ölçüde diğeri diğerinin düzeyi düşer. Nesne libidosunun ulaşabilceği en yüksek gelişim evresi âşık olma durumunda, yani öznenin bir nesne yatırımı uğruna kendi kişiliğinden vazgeçmiş göründüğü zaman karsımıza çıkar."
Bir yerde okumuştum “ aşkı reddetmek ; güneşin batışından duyduğun üzüntüden dolayı , güneşin doğuşunu izlemenin verdiği mutluluğu reddetmeye benzer “ ne kadar ince bir düşünce…