Madem her kitap bir karakter bir hayat ise , o halde kaliteli insanları tanımak , dinlemek karsılıklı sohbet etmek iyi bir kitapla sohbet etmek demektir ..
#Kamp#otostop#tabikiÇaY#veMüzik#veDoğa…
"İnsanlar yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi ve kronik şüpheci olmayı öğrenir. Bu gerçekleştiğinde artık ne yazık ki çok geçtir. İnsanların 'tecrübe' dediği şey budur. Kalbiyle bağlantısını kesmiş bir insana 'tecrübeli' denir."
Öldü, işte o kadar, neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış, ölüm nedeni zaman içinde unutulur, yalnızca o tek sözcük kalır, Öldü.