Kitap güzeldi 8 puanı hak ediyor. Spoiler doktorun bu işleri yapan olduğu aklıma gelmezdi o yüzden kitabı beğendim. Bir de adamın sürekli kendindeki sorunu görüp çözüme ulaştırmak yerine tamam biliyorum ama demesi sinir bozucuydu. Kardeşim doktor olan sensin ya çözsene sorununu hayır ben böyle olacağını tahmin etmiyordum diyor. bir de sen kadının eline silahı ver sonra ben böyle olacağını tahmin etmiyordum aynen kanka
Bu yazarın diğer kitapları daha güzel bu da güzeldi. Yazar bize aslında hiçbir insanın masum olmadığını gösteriyor. Diğerleri gibi çok ters köşe olmadım ama sonuna şaşırdım okunur
Bence bu kitap birazcık abartılıyor spoiler adama sadece üzüldüm aslında ben ailesi ve o çilekeş anasına acıdım. Etrafındaki insanlar sürekli adamın arkasını toplamak zorunda kalmış. Kitabın iyi yanı adam aklını başına toplamış ve kumarda kaybettiği tarlalarından sonra daha düzgün bir hayat yaşamaya çalışmış. Çalışmış diyorum ama cefakar karısı olmasaydı o bile zor olurdu. Yine anası ve karısının arkasında "adam"olmuş birinin hikayesini okuyoruz.